Update från vårruset

Har ju glömt berätta vårruset, sprang på 35 minuter och 28 sekunder (1 minut sämre än förra året, typiskt!). Startade loppet med ett blodsocker på 17.7 och tänkte att det här går åt helsike men inte skall min diabetes få förstöra denna dag. Vårruset för mig är en folkfest som jag inte ville missa. Tog mig igenom loppet och landade i slutändan på 12.2. Det kändes ok, jag var dock heeeeelt slut när jag kom i mål hihi..

Efteråt blev det picknick med tjejerna i gräset, det var mysigt :)

Mina fickor var fulla med blodsockermätare och dextrosol samt min mobiltelefon under loppet, det kändes tryggt och jag hade ju min tröja med texten diabetes på. Jag är stolt att jag tog mig i mål, hade varit spännande att se om tiden var bättre ifall jag hade startat på ett bättre blodsocker men men det får jag ta reda på nästa år då jag skall springa igen (ja det är tradition).

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0