Mycket lyckad aktivitet med Kungsbacka Diabetesförening

Jag är så glad och lycklig. Idag hade vi en fantastisk familjeträff med Kungsbacka Diabetesförening på Hålabäckskolans idrottshall. Vi i styrelsen byggde upp en hinderbana och barnen med diabetes och deras syskon fick leka med den, lianerna uppskattades otroligt mycket vill jag lova :)

Barnen fick en chans att träffa varandra, föräldrarna fick en chans att nätverka och vi i styrelsen fick en chans att träffa våra medlemmar.

Det var en enkel men otroligt uppskattad aktivitet, som diabetiker/diabetesförälder kan du ha mycket frågor och funderingar, jag vill att Kungsbacka Diabetesförening skall skapa forum för dessa frågor och de bästa svaren får man från dom som "been there done that" alltså andra diabetiker/diabetesföräldrar. Det tycker jag i alla fall :)

Mycket uppskattad aktivitet, det var extremt roligt att vara ordförande i kungsbacka Diabetesförening idag vill jag lova!

Kram från Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0