Min dröm..

Jag har en dröm, en stor dröm som jag inte riktigt kan släppa taget om. Min dröm är att vara chef på ett kontor där folk arbetar för diabetes på olika sätt, i ett rum sitter föreläsaren som är runt i Sverige och föreläser om diabetes på skolor,personalmöten, på sjuksköterskeprogrammet ja ni fattar.

I nästa rum sitter någon och utvecklar appar till iphone och programerar saker som diabetiker kan ha nytta av. I nästa rum har jag en journalist som skriver i min egen tidning om diabetesrelaterade saker. Nästa person arbetar för insamling och arbetar samtidigt för en gala som arrangeras varannat år för diabetes.

I nästa rum sitter hon som arrangerar träffar och aktiviteter för barn och annhöriga.

Ja ni fattar konceptet, men jag vet inte hur jag skall lyckas med detta, det är en stor dröm jag inte kan släppa taget om..

Jag skulle självklart cirkulera i alla rummen och äntligen få göra något jag verkligen vill!

Vad är din största dröm när det gäller diabetes?


Kommentarer
Postat av: Annica W

Hej, tittar in här ibland :) Det där låter inte helt ouppnåeligt, låter som ett företag som många skulle glädjas av! Lycka till (:

2012-06-01 @ 10:28:12
Postat av: appelpaj

jag har samma dröm. vill jobba med att sprida info och arbeta för att stötta andra. gärna företagare.

2012-06-11 @ 14:19:44
URL: http://appelpaj.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0