Är i stockholm på rådsmöte med ungdiabetes

Heej!

Är nu i Stockholm för att avhandla ungdiabetes första rådsmöte, skall bli jätteroligt. Våra möten är dock väldigt intensiva och långa vilket resulterar ofta i höga blodsocker faktiskt, så där gäller det att hålla koll! Shiva är på hennes kennel och har lite "semester" medans jag är här, jag och mamma var på kenneln och tittade på deras nya valpar, SUPERSÖTA! Men jag får allt nöja mig med en hund ett bra tag framöver tror jag :)

Väl i stockholm mötte jag upp kollegorna för middag på en indisk restaurang, supergod mat och trevligt sällskap, kan ju inte bli bättre :) ungdiabetes råd är ett härligt gäng som jag imponeras tusen gånger om på, vilka idér och talanger det finns i detta råd. Imorgon skall vi utbildas i den nya hemsidan som kommer lanseras inom kort. Är det något ni tycker att ungdiabetes borde avhandla under mötet?

Skrev kontrakt på min lilla 1:a i Kungsbacka idag, sjukt sjukt nöjd, inflyttning 2:a maj.

//Linda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0