Sommar..

Är i Åsa och njuter av lugnet, ätit mat med goda vänner, träffat mina syskon och bara mått. Det är underbart med sommaren. Sommaren bjuder också på extremt mycket hundpromenader till både min och Shivas fördel. Hon blir aktiverad och jag blir aktiverad. Det märks starkt på blodsockret när jag inte har tider att passa, rör på mig mycket och är nogran med mina måltider.
 
Jag var hos diabetessköterskan i onsdags, det visade sig att jag sänkt mitt blodsocker, underbart skönt! ÄNTLIGEN! Som jag har kämpat..Det var lycka!! Men det har krävt mycket jobb..Det märks att det krävs mycket blodsockerkontroller för att hålla blodsockret i schak. Jag blir ännu mer inspirerad att jobba för Livets Gång, alla borde ha den förmånen att få kontrollera sitt blodsocker oberoende ekonomisk situation..
 
Imorgon är det midsommar, glöm inte att plocka sju blommor och lägga under huvudkudden :-)
 
//Lindis
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna S

Så skönt att du fått ner Hba1c!
Jag känner likadant med att kolla mej ofta. Det är nödvändigt för att sockret inte ska sticka iväg för långt åt något håll.

2012-06-22 @ 19:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0