....

Tentapluggat idag har en förbannad omtenta efter mig, känns riktigt kasst om jag skall vara ärlig. Mycket stilla sittande och frustration påverkar mitt blodsocker negativt. Har legat högt idag, hela dagen egentligen även om jag började på en stabil 7:a. Skolan tar knäcken på mig och jag har bara gått en termin, den stressar mig (och min diabetes).

Jag behöver gå en studieteknik kurs tror jag allt för att få allt att flyta på. Känns skönt att Eric finns i mitt liv och min vardag, han underlättar något otroligt, tänk vad mycket en kram gör. På tal om det så var det en kille som skrev på Kungsbacka Diabetesförenings facebook om ett "Kram projekt" han gör runt om i Sverige, det måste ni ju få läsa, projektet jobbar mot mobbning: http://www.unicycling4love.com/se

Nu skall jag och Eric se på "Den otroliga golfaren", hoppas det får mig på gott humör. haha nu hände det något roligt Eric tappade något och spillde ut kaffe på bordet, han muttrar och gör skrattar, resultatet blir att båda skrattar. Tänk vad lättare det är när man kan skratta åt något som är jobbigt ;).

Kram

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0