...

Ni vet diabetesföreningen i Halland skulle ju åkt till öströö fårfarm i söndags, men det fick ställas in pga för få anmälningar. När jag måste ställa in saker blir jag besviken, diabetesföreningen står mig så nära och jag vill så mycket med den. Vi va på Öströö förra året också, det va supermysigt. Vi kanske valde en dålig timing, jag vet inte riktigt..Vad tror ni?

igår hade Ung Diabetes ordförande jenny en chatt på Ung Diabetes facebook sida, det var inte heller bra uppslutning. Jag är lite nyfiken vad man vill med en diabetesförening..Om du hade fått välja vad du ville för din diabetesförening vad hade du velat göra då?

Min drömaktivitet är en temakväll för diabetes, typ visa upp alla grymma diabetes entrepenörer som med olika sätt startat företag kring diabetes, se vad dom har att erbjuda, ge dom en chans att synas. sen så skulle jag vilja ha en föreläsning från Jenny B som är ung Diabetes diabetescoach och driver företaget hälsostark. Titta vilka inspirerande föreläsningar: http://www.halsostark.se/index.php?sida=20&PHPSESSID=10932219a4e324aff69e980c00c02eac

//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0