Spännande engagemang

http://www.vk.se/656270/trotsade-diabetes-med-utmaning
 
underbart, absolut värt att uppmärksammas :)
 
Det känns ibland som när man har drabbats av diabetes så kan man ibland få mer "go" i sig och just göra sådana saker. Jag själv är ju faktiskt ganska feg av mig och vill inte riktigt utsätta mig för den sortens prövningar, men ibland blir jag sugen att våga. Hade känts bra att göra något sådant som en grupp. Sedan kanske föra dagbok hur det går och därmed kunna tipsa andra vad man bör tänka på. Kan inte någon börja ett sådant projet så jag kan få läsa en dagbok och inspireras!
 
Jag var en gång på Lillys uppmärksamande av världsdiabetesdagen i Göteborg, där pratade Anders Ljungqvist (rådsmedlem i Ung Diabetes) om sin volentärresa i Afrika. Jag tror ju typ att jag inte kan göra sådana saker pga min diabetes. Men destu mer jag lyssnar på andra som gjort saker "trots" sin diabetes så blir jag peppad och inspirerad. Har du gjort något sådant och vill dela med dig? Vore spännande att veta mer om era projekt!
 
Kram Linda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0