<3

Hej!

Shiva är inlagd på blåstjärnan igen, känns SKITKASST! Jag mår så dåligt över att min lilla prinsessa mår dåligt...stackars,stackars snuttan..Vetrinären vet inte riktigt vad som är fel men jag hoppas verkligen det är en svår magsjuka som kommer gå över.Så det inte är något n annat, uch...

Blodsockret svajar för mig, det är mycket som spelar in..Förkylning som precis slagit ut (underbart för blodsockret jeeay), oro för Shiva, mycket på jobbet och ja, jag känner att året började hastigt!

Men en bra och rolig sak är att jag träffat DU (ja vi kallar det så änsålänge), snäll,förstående,roligser bra ut,fantastisk,UNDERBAR..Kärt barn har många namn säger man ju! <3<3<3<3<3

Nu skall ju alla medlemskap betalas in inför 2012 års medlemsavgifter, 2011 var jag medlem i:

* Barndiabetesfonden
* Svenska service och signalförbundet
* Diabetesförbundet
* Moderata ungdomsförbundet

Första prioritet är Diabetesförbundet, där ligger mitt hjärta varmt må jag säga, jobbar ju både lokalt och nationellt där, det är viktigt för mig att jag syns som diabetiker och det gör jag bäst genom diabetesförbundet anser jag. Är du medlem i diabetesförbundet?

Ha det fint!

Linda

Kommentarer
Postat av: fia

Ja, men funderar på att gå ur. Tycker de satsar alldeles för mycket på typ 2 diabets.

2012-01-17 @ 00:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0