Hej och hå

Hej gänget!

Idag har jag studie och chill dag, det behövs och är otroligt värdefullt att ibland bara få dra runt hemma och göra sådana saker man känner är värdefulla. Min klädsel består av min fina rosa ziperall, oj vad mamma och Eric har retat mig för den. Men jag skall säga er att jag älskar att klä mig i ziperall om jag bara skall vara hemma, den är mysig :) Och ja jag ser gärna ut som en telletuby, dom ser så gosiga ut hihi..

Idag vaknade jag med högt blodsocker vilket resulterade i en känning lite senare, löst känningen med ett glas oboy och ett digestive. Som jag sagt till er innan har jag förätit mig på dextrosol efter mina 17 år som diabetiker. Vad äter ni helst när ni har känning?

En promenad med Shiva och Eric har också hunnit med, man får ju passa på medans man bor i denna fantastiska miljön, på söndag skall jag ju packa ihop mig och flytta tillbaka till stan, sorgligt men ändå skönt. Åsa kommer ju finnas kvar.

Nu har Eric åkt hem för att plugga några timmar och jag skall städa här i stugan, vi hörs!

Kram L


Kommentarer
Postat av: Diabetes-Johanna

Jag tyckte att jag föråt mig på dextrosol redan första året som diabetiker! Hahaha...



Nä men jag har nog inte ätit dextrosol på säkert 7 av mina 9 år som diabetiker - dock berättade en av mina kompisar att det kommit lakritssmak nu så det kan jag kanske tänka mig att prova.



Annars brukar det nog mest vara en frukt och/eller en päron-MER! Brukar funka alldeles utmärkt!

2012-04-27 @ 09:35:42
URL: http://diabetes-johanna.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0