ord på facebook

Gjorde ett test på facebook där jag kunde titta vilka ord jag använder mest där var Shiva nummer ett och sedan kommer Rickard haha så är rangordningen i våran lilla familj.

Här är resten av orden:

Shiva
, Rickard, Lite, Bra, Mycket, Jobb, Hemma, Kungsbacka, Jobbet, Utav, Imorgon, Haha, Mamma, Inför, Snart, Jobba, Trött, Hihi, Börjar, Underbara

udda ord jag kunde "slänga ur mig" var :
Diabetesföreläsning och diabetesförening

Kan tänka mig att jag nämner diabetesförening mycket eftersom det är något som berör mig jättemycket, jag tycker det är så viktigt att folk är medlemar i en diabetesförening så vi tillsammans blir en enad och stark grupp som vi tillsammans lätt kan påverka. Tänk när vi blir så många i förbundet så vi får igenom en "tv-gala" som är min högsta dröm så det insamlas mycket pengar till diabetesforskningen. Det är ju många tv bolags motivering att vi tyvärr är för lite grupp, ha dom vet inte vad dom snackar om!

Kram

Kommentarer
Postat av: Fannie

Diabetes finns ju överallt i världen. Sverige hade ju kunnat få massa bra reklam om dom gjorde nått sånt, för vi är varken så stort land eller så många diabetiker. Visserligen är inte alla diabetiker i Usa Typ 1:are. Förstår inte sverige o tv-kanalerna här att det kan vara bra för dom? Suck asså! Sverige kan ju bli ett land att se upp till när det gäller nått sånt här? så kan man ha videoklipp från andra länder. Och de bästa inom diabetes osv.. Hade varit så klockrent! KRAM <3

2011-01-30 @ 12:45:04
URL: http://fanniesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0