det gör så ont ;-)

Heej!

aaaaa jag mår så dåligt, inte av diabetesen,inte av någon sjukdom och inte av någon oro eller så haha jag har sånt räningsvärk så det är helt galet. Igår var jag och simmade med Annalisa,helena och Henrik. Simmade i 45 minuter och träningsvärken kom ju nästan direkt haha..Jag lovade mig själv att aldrig mer utsätta mig för detta onda, men tydligen skall det bli bättre med tiden så jag får la se till att komma igång med träningen ordentligt.

Syrran har försökt hjälpa mig att stretcha idag men det gör GRYMT ont, nu får jag allt boka in mig på friskis så jag kommer igång ordentligt :-)

Jag började simmningen med ett blodsocker på 5.2 (åt då en banan innan jag hoppade i), i slutet av simmningen fick annalisa lågt blodsocker så då skulle hon köpa en banan då passade jag på att äta en också. När vi simmat färdigt och njutit av den härliga bubbelpoolen så låg jag på 9.2 .

Kram


Kommentarer
Postat av: Lucke

Trevlig blogg du! :P

2011-02-05 @ 12:56:34
URL: http://modegrabben.devote.se
Postat av: Fannie

Avundsjuk, simmade i 85 min i tisdags, och fick ingen träningsvärk alls :/

2011-02-05 @ 17:56:29
URL: http://fanniesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0