förbereder inför diabetesföreningens möte

Sitter och förbereder mig inför KBA diabetesförenings styrelsemöte, skriver ut en massa inbjudningar till Livetsgång som vi kommer ha i Kungsbacka den 11/9. Diskussion kommer säkert vara om "Pump debatten", är ni insatta i den? Jag gäör allt för att sätta mig in i den. Jag vet hur viktig pumpen är för många utav mina vänner. Här kan ni se ett tv4 inslag där diabetesförbundet är med och argumenterar för sin sak:

http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/nyheterna?title=diabetsforbundet_kraver_gratis_insulinpumpar&videoid=1852996

Andra saker vi kommer ta upp är givetvis vårat barläger som äger rum nästa helg, skall bli så roligt!

Kram Linda

Kommentarer
Postat av: Annica Wallenius

Hej Linda :) Vet inte om du minns mig, jag jobbar som "diabetesresurs" eller vad man säger på Vittra Forsgläntan. Tänkte bara säga hej nu när jag snubblade in på din blogg!

(Satt och letade efter info om diabetesdataspelet som jag såg om i tidningen för ett tag sen)

Hoppas du har det bra! / Annica.

2011-08-08 @ 22:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0