lång arbetsdag och larmträning med Shivisen :-)

Hej!

Idag var det en lång arbetsdag för mig, även om det nog är den vanligaste tiden man kan jobba. Jobbade 8-17 idag och ja, min hjärna ville gå hem vid 14 tiden. Men men det gäller att samla ihop timmar så man får ihop en god lön för månaden, alltid jobba förebyggande :-)

När jag kom hem ifrån jobbet passade jag på att larmträna Shiva, min pappa fick hjälpa till och jag var i en miljö vi inte alls var vana vid att träna på nämligen våran egen parkering! , det var lite svårt tyckte Shiva. Men med god belöning fick hon till snygga larmningar!

På kvällen kom AnnaLisa och vi tog en promenad, AnnaLisa skulle in och handla på coop då passade jag och Shiva på att träna lite slalom mellan stolparna vid ingången samt passivitet på en bänk brevid några vi inte kände. Det gick riktig bra.

Är så glad att AnnaLisa är min vänn och att vi umgås så mycket som vi gör, det är en underbar vänn, jag verkligen kommer ta till vara på <3


//Linda


Kommentarer
Postat av: AnnaLisa

Du är ! <3

2011-04-28 @ 00:32:03
URL: http://annalisaochx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0