Härlig helg :-)

Hej hej!

Igår hade jag och Rickard grillfest hemma hos oss, det var supermysigt och kul att träffa vänner. Oftast jobbar ju jag på helgen så har inte riktigt kunnat slappna av så som jag gjorde igår. Och grillning, vilket sommartecken!!

Somnade typ runt halv 5 och det resulterade i två övernattningsgäster här också,så va lite lagom pigg imorse, men det va de värt :-).

Idag blev det pizza och slappning på förmiddagen men sen när man piggnat till så åkte jag och Shiva och träffade Josefin och Swatch i Kungsbackaskogen. Vi gjorde "uppletande", passivitet, tränade även på en lekplats, platsliggning och så promenerade vi och njöt utav det underbara vädret!

Nu på kvällen skall jag på ett möte, det berättar jag mer om när jag kommer hem!

Kram Linda















Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj så härligt om ni får börja grilla redan!! :D Här ligger snöhögarna stora ännu på vår gård :/

2011-04-10 @ 19:35:11
URL: http://ohpoop.papper.fi
Postat av: Anna S

Vilken härlig pose Shiva har där i knät. :-D

2011-04-12 @ 05:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0