Hemma igen efter ett fantastiskt event i sthlm

Heej!

Nu är jag hemma i Kungsbacka igen efter en intensiv men otroligt rolig period med svenska diabetesförbundet och UngDiabetes i Kungsträdgården i Stockholm, där vi varit i en monter på novonordisks diabetesby. Sjukdomen har uppmärksammats något otroligt och jag är så grymt tacksam över detta.

Har fått chansen att prata med så mycket intresserade och trevliga människor, haft en massa givande diskussioner och upplevt en mycket intressant tid i Stockholm. Vart man än gick såg man något med diabetes!

O det mest häftiga är ju att människor från HELA världen varit en del utav detta, idag har jag träffat läkare från Algeriet och Spanien bland annat, sjukt intressant!

Nu är jag trött och skall sussa gott i sängen brevid Shiva som blev såå glad när jag kom hem, Rickard är på MMA men han borde dyka upp snart.

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0