Fredag!

Hej mina underbara <3 !

Hoppas allt är bra med er, jag är lite seg har ju jobbat två nätter i sträck nu och det tar på krafterna men är nog värt det när löne specen kommer!

Syrran var här förut och hälsade på över en kopp the förut, mys. Jag följde henne till stationen sen. Det är lite tråkigt att hon inte bor kvar i Kungsbacka men man får ju passa på när tillfället ges och man kan ses.

Idag har det mest varit att sova och ta det lugnt pga nattens jobbnatt, men nu ikväll kommer mina favorit tjejer AnnaLisa och Mine hit för tjejkväll, skall bli supermysigt o bara vara ikväll och prata en massa skvaller med tjejerna, det är alltid roligt hihi.

Vad skall ni göra i helgen?

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Linda, hoppas allt är bra med dig! :)



Tänkte tipsa om något du kan skriva här i bloggen nämligen det här:



http://www.barndiabetesfonden.se/Stod-oss/SMS-gava/



Kram



2010-09-11 @ 20:55:10
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0