6/9-10

Hej hej!

Dagen idag började med en känning på 2.0, då var man lite skakig men det reparerade jag med lite mjölk och dextrosol, det var Shiva som noterade känningen genom att börja "böka" på mig i sängen, putta och slicka på mina händer. Skönt att hon börjar fatta hur hon skall agera. Man märker så tydligt att hon blir mer vaksam när jag och hon är ensam, Rickard åkte ju tidigt för att bege sig till jobbet så det var bara hon och jag hemma imorse, när han eller någon annan vi båda känner väl är med anser hon sig änsålänge kunna " ta semester". Men det är väll kanske bra på ett sätt, det är ju trots allt när jag är ensam jag behöver henne som mest.

Pga känningen tog jag en slappismorgon i sängen framför filmen "Tzatsiki", ja när jag ligger lågt och känner mig lite hängig så ÄLSKAR jag att titta på sådana mys filmer som tzatsiki hihi.

Sen tog vi en långpromenad i skogen, så skönt!

Förmiddagen blev det kampanj med moderata ungdomsförbundet i Kungsbacka utanför Lindälvskolan i Kungsbacka, det var trevligt dock så blev vi lite ivägkörda av någon som jobbar där, kanske någon form utav rektor vad vet jag, men vi fick i alla fall inte vara på skolans område, vilket jag tycker är lite synd eftersom vi verkligen vill ge ungdomar chansen att prata politik, fråga frågor och utbyta erfarenheter. Men det är bara att gilla läget får man inte så får man inte :-)

Eftermiddagen bestod för min del av att jobba mellan 14:30-21:00.

Stor KRam Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0