31/3-10

Hej :-)

Puuh vilken lång dag detta har varit, rolig men intensiv!

Morgondagen började med en Shiva promenad redan klockan 06:15 eftersom jag skulle börja jobba 8:30, gaah inte roligt att behöva gå upp tidigt men det är tusanimej min skyldighet som hundägare att rasta hunden ordentligt om den kommer vara ensam.

Jobbet idag var på en skola som assitent, jätteroligt!

Efter jobbet rusade jag hem,rastade hundar och sen bar det iväg på hundkurs, det var jätteroligt. Vi gjorde spår, patrullspår och uppletande. Det gjorde Shiva trött och belåten.

När aktivitetskursen var slut så åkta jag och mamma vidare till gymmet, svettades som en idiot men det tyder väll på en bra träning hoppas jag :-)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0