lite snabb update :-)

Hej hej!

Nattens sömn har verkligen inte varit den bästa, somnade väll vid tre, vaknade vid fyra av att tv:n stod på och där var det en dokumentär serie om psykopater, sure bacon att man kan sova efter det haha...Så det blev en mycket vakna-sova natt.

Klockan 06:30 var jag tvungen att gå upp för att rasta hundarna innan jag själv skulle iväg till skolan. Det var en ganska rolig dag, vi pratade mycket om praktiken, vi blev indelade i grupper (hamnade i en jättebra grupp!!). På lektionen stände min mobil av sig och givetvis kan inte pucko Linda sin pinkod så jag slår fel tre gånger och får gå till telenor för att låsa upp den, OMSTÄNDIGT!!!

Men nu har jag ändrat så jag har en pinkod jag aldrig glömmer =)

Idag blir det städning och hundaktivering för min del.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0