hektisk natt med dåligt resultat

HEj hej!

Va uppe till tre inatt för att vaka och få någon kontroll över blodsockret, ehh ja inget bra resultat i alla fall. Vaknade på 16. vill inte, vill inte, vill inte. Jag hoppade igår kväll från 21 till 5.7. Då blev jag någorlunda nöjd men hade en liten rädsla att det skulle gå ner för snabbt så tog ett halvt glas mjölk eftersom jag inte ville somna om det skulle fortsätta nedåt. 20 till 5 är en snabb sväng men tog två timmar drygt.

Nu 7 timmar senare ligger jag på 16, suck.

Skall försöka med tre enheter novorapid och en lång promenad med Shiva, promenad kan ju nästan inte slå fel...

Kram




Livet är som en berg och dal bana med diabetes...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0