oh aaaaaah lågt,SPRIIIIIIIING!! vanlig diabetesmorgon hos Barknertz :-)

Japps sovmorgnar och jag har inte alls gått bra ihop sen jag bytte från pumpen till sprutor, skall jag sova ut utan att bli låg så skall jag ha ätit en jättebastant kvällsmat innan jag går och lägger mig och det gjorde jag iiinte igår. Vaknade klockan 09:00 av det där tunga "bakis" huvudet ochinte va jag å fest igår så hade en riktig jobbig känning istället AAAAAAAAAAAAAA, spring till köket, möter brorsan, mumlar något till honom att jag iiiinte klarar av sovmorgonar och måste ha ett glas söt oboy.

Hittar oboyen, dricker oboy med mjölk istället för tvärtom haha, brorsan tar hundarna på morgonpromenad, jag vågar inte gå ut än. Men nu har jag kvicknat till men ligger fortfarande i sängen. En känning är jäkligt jobbigt att ha speciellt på morgonen tycker jag.

Imorgon blir det tidig uppgång, men va faaaaaaaaaaaaan det är ju lördag imorgon, kan man inte få sova ut någon gång???

haha diabetikerns underbara vardag!

//Linda

Kommentarer
Postat av: Nora

Kan du inte gå upp och äta frukost och sedan sova lite till?



Har en ny design på min blogg förresten. Vad tycker du om den?

2010-02-05 @ 16:00:28
URL: http://noragyll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0