på bättringsvägen!!

Börjar piggna till och må lite bättre, drack en mycket läskig druvsockerdricka med salt,druvsocker,lite vanligt socker och vatten i som mamma hade blandat ihop, skulle tydligen vara bra. Börjar bli pigg och känna kraften igen, skönt!

Dock fortfarande ketoner 0.3 , men nu skall dom bort=)

Idag åkte jag,Rickard och Shiva till min syster och bakade ett pepparkakshus där min bror med flickvän också var, jag satt mest och tittade på iofs så Rickard fick stå för vårat hehe, men det var kul att få vara lite social igen.

Sen bar det vidare till Rickards föräldrar där vi högg oss en gran och åt en god middag, passade på att vila en massa där det skall ju vara bra sägs det ju. Nu på kvällen har jag varit med mina föräldrar på en julkonsert i kyrkan som var helt fantastisk att lyssna på och det var riktigt duktiga sångare, jag var grymt imponerad.

Min diabetessköterska var också där faktiskt så hon frågade hur jag mådde och så, jag sa att det är ju lite kaos men på bättringsvägen.

Nu skall jag dricka en massa vätska och se en film, Rickard den tråkmånsen har redan somnat :-)

Stor Kram Linda

Kommentarer
Postat av: sandra

hej! jag har kollat runt lite på din blogg, i något inlägg såg jag att det stod att du har en diabeteshund. Hur funkar det med att ha det? kan den liksom typ "känna av" på något sätt om du ligger lågt eller högt? xD Jag har själv diabetes så jag tycker att det skulle vara kul att veta lite om det ifall jag själv vill ha en diabeteshund någon gång :)

2010-12-21 @ 14:26:08
URL: http://sandraellinoreriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0