mysig kväll med AnnaLisa

Jag har spenderat kvällen med AnnaLisa, hon gjorde en spontan ringning till mig och frågade om jag ville följa med henne och handla lite mat, det ville jag. Sen hamnade vi på mcdonalds och satt o tjöta, sen blev vi inte färdig tjatade så då satte vi fart hem till mig istället o satt o pratade,skrattade,drack saft och bara hade riktigt roligt!

Nått roligt får man ju göra när Rickard skall vara vettig och vara på träning istället för att sitta här och titta på LOST med mig, haha jaa titta på LOST hemma själv utan den andra parten alltså om jag skulle titta på lost utan rickard eller rickard utan mig, i detta förhållandet klassas det som ett starkt brott i förhållandet och verkligen inte ok. Lost är hög prioritet för Rickard och mig,något mysigt som man gör ihop <3. Båda vi är ju helt frälsta i serien,jag måste hitta någon ny serie att frälsa mig i nu för vi har bara säsong 6 sen har vi sett alla, prison break kanske?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0