Liseberg med sos-gänget =)

Heej!

Nu har jag,Rickard och Shiva kommit hem ifrån Liseberg där vi varit och träffat alla sos-förare och sos-hundar (sos= service och signal hund). Vi fick till en träning på liseberg där Shiva skötte sig exemplariskt trots denna intesiva störnings miljö.Alla hundarna var jätteduktiga måste jag säga, jag blev så himla imponerad!

Sen fikade vi och satt o prata, det var riktigt mysigt, jag älskar att umgås med hundmänniskor <3

Känns så häftigt att Shiva mer och mer kommer in i rollen som en arbetande hund och att hon hänger på mig dit jag vill. Som belöning har hon fått ett gott ben som hon ligger och gnager på nu.

Fördelen med pumpen idag var ju absolut att vid fikan behövde jag inte ta upp pumpen för att ta insulin, det gjorde jag genom min blodsockermätare, dock markerade mätaren att den tyckte det var kallt, men den fungerade fortfarande, dock varnade för låg tempratur.

Nu blir det lite grillad kyckling med potatissallad och idol med min lilla mini familj, jag hoppas minnah vinner idol!







Kommentarer
Postat av: King

Oj vad lik hon är min schäfer i ansiktet!

2010-12-15 @ 21:08:48
URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0