Total lycka <3

Att som jag idag vaknar på 5.6 i blodsocker, det är en total lycka och att anticimex gubben var här idag och sa att min nedervåning börjar torka upp efter vattenskada är total lycka, att vakna upp med en strålande glad Shiva som gärna följde med mig på min långpromenad i morse är total lycka, att Rickard äe ledig och hemma från lumpen är total lycka, att mamma hjälper mig med Shiva så jag kan få gå och träna,körskolan och jobba idag är total lycka.

Den här dagen kommer bli perfekt :-)

Kram på er alla, vi hörs säkert ikväll!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anna Suchomel

Härligt! Ha en fin dag! Anna

2010-04-20 @ 10:23:41
URL: http://www.suchomel.se
Postat av: Camilla

Hej Linda!

Ja, bara det är fint så =) Va härligt blodsocker att vakna på. jag vaknad epå 16 idag.. mindre härligt och nu ligger de på 12... arh!



hur går de med din diabetes annars? =)



kram!

2010-04-20 @ 14:36:09
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0