tokförälskad är bara förnamnet!

På helgerna brukar ju alltid Rickard vara hemma, men denna veckan hade han helgtjänst och fick alltså inte komma hem. Saknar honom som en tok och skulle vilja att han gav tillbaka det han stulit av mig, för det måste han ha tagit, mitt hjärta. Det ligger just nu i Halmstad <3

Men jag skall absolut göra det bästa av tiden nu när han är borta, se till att jobba mycket och ha lite tjejkvällar (som ikväll), tjejkvällar är ju inte så vanligt när man har ett fast fyraårigt förhållande. Så denna helgen skall jag lite "passa på" :-)

Hoppas han ringer ikväll i alla fall, saknaden är helt enorm!


 

Kärlek, glädje och respekt är ledorden i vårat förhållande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0