Helg update!

Heeej :-)

Sorry för dålig update, men har haft en helt underbar helg och helt enkelt inte hunnit med att blogga...

I fredags så träffade jag MUF (moderata ungdomsförbundet) och så käkade vi ihop och va ute o kampanjade, det va supertrevligt. Träffade även MUF Halmstad även dem va suveränt trevliga :-)

På kvällen blev det utgång med lysestrandsgänget, lysestrandsgänget är dem som jag var ledare ihop med på diabetesfamilje lägret "Lysestrand", Det var en helt underbar kväll med middag på golden days och sen utgång. Jag skrev diabetiker i dem flestas händer haha vilken mamma man är :) Men det är en sådan nedrans bra signal ifall det skulle hända något!

Rickard hämtade mig på natten, superskönt! Även ifall Rickard inte hade varit med under kvällen så stannade han bilen i Kungälv så jag fick äta mat från korvkiosken, de ni alla diabetiker. Ät ALLTID efter en utgång spelar ingen roll vad klockan är. Gå aldrig och lägg er på tommage. Det är ett tips som jag alltid har med mig efter bakläxan jag fick på min 18 årsdag.

Lördagen blev en låååångsovmorgon och sedan blev det shopping i Stenungsund, Rickard fick handlat en massa kläder och jag fick handlat en tunika och lite smycken, superskoj!

På kvällen åkte vi hem till mig, hyrde film bakade en kladdkaka och mös framför tv:n.

Idag blev det jobb 12-15 sen så hade vi främmat här ifrån skåne, min brors flickväns familj var här och hälsade på, supertrevligt! :).

Nu skall jag kolla på film med syrran och hennes pojkvän, dem fick en lägenhet idag så det skall firas hihi!!

Kram på er!









//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0