6/10-09

Hallå alla glada :-)

Idag så har jag varit med moderaternas ungdomsförbund och flyttat våran lokal, puuuuh vilket jobb men vi hade riktigt kul på vägen också :-) I slutet blev det pizza och tjööt ;) Efter allt detta så hade klockan hunnit bli 17:00 och jag skulle iväg till jobbet, jobbet var superroligt idag! Gillar sådana dagar :-)

När jag kom hem från jobbet möttes jag av ett skinande rent rum och min syster i mitten, hon hade städat hela mitt rum för min skull, Tack min underbara syster, älskar dig!!

Kvällen spenderades med Helena och Henke2 film och godis stod på schemat. Mycket lyckad dag må jag säga :)

Kram på er alla!


 Tack för att du finns min älskade syster :)

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0