:)

Hej hallå!

Idag fyller prins Carl Philip 30 år, grattis grattis!

Vaknade idag mde blodsocker på 2.1, inte konstigt att huvudet kändes så tungt när jag vaknade:) , mitt största bekymmer tror jag är att jag tar för mycket när jag är låg för gick ganska snabbt upp till 10, men samtidigt blir man ju lite rädd och man vill ju inte vara låg men men..Men vet ni vad?efter promenaden låg jag på 6.2 igen,göttans!

Idag har det hunnits med en långpromenix med Shiva på 25 minuter (aja, inte riktigt en långpromenad, men jag fick ju rört på mig lite grann och fick umgås med shivisen:)

Träning med syrran på Sportslife väntar och körkorts teori med Älsklingen, nu skall jag fan fådet där jäklans körkortet...

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0