Dagen idag!

Hej mina vänner!

Dagen idag började med att jag arbetade på Sports life Funky kidz uppvisning, det var jätteroligt men jättestressigt. Har ni prövat att få 16 barn att stå still samtidigt? det har jag och det är iiiiiiinte lätt, men det går bara man har viljan hahaha..

Sedan åt jag, helena, henke 2, Sofia och Pappa på Tio Pepé, för min del blev det en plankstek,sjukt gott!

Efter det blev det en långpromenad för mig, Helena, Henke 2 och Shiva, Henke tog en del fina kort på mig och Shiva som jag lovar att lägga upp på bloggen senare.

Nu skall jag och Ansa ha msn möte om projektarbetet eftersom det är redovisning för det imorgon.

KRAM PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0