Våffeldagen = blodsockerdagen

hahaha japps det är vad det kommer bli idag, våffler på våffeldagen måste man ju käka men det resulterar i en massa extra blodsockertagningar men ibland kan jag faktiskt tycka det är lite spännande att exprimentera med blodsockret om jag gör si eller så, ideal värdet för mig skulle nog vara runt 5, då skulle man aldrig behöva oroa sig, eller för den delen skulle man INTE ha diabetes så det skulle väll inte fungera jämnt, men idag tänkte jag att det skulle fungera :)

Blodsockertagning när jag vaknade resulterade i 7.6 sedan blev det en 35 minutare med Shiva + lek med Shiva i 10 minuter och när jag kom hem så låg blodsockret på 5.6 och där skall det fanimej vara idag!! hahaha detta tipset kommer ni väll strypa mig för men jag skulle verkligen rekomendera er som har problem med blodsockret att skaffa hund, det gör en liksom tvingad att gå ut och gå och det räcker ju givetvis int emed 10 minuter om dagen, nu är klockan kvart över 9 och jag har redan avgjort min första 35 minutare med Shiva. Det gör så grymt stor skillnad på blodsockret. Jag har mycket attt tacka min underbara Shiva för när det gäller blodsockret!!


Skall ni äta några våfflor idag??

KRAM PÅ ER FRÅN LINDA OCH SHIVA

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag åt våfflor! :D Fulkorns, goda! :P

2009-03-28 @ 13:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0