uppmaning

uch jag måste bli bättre på att tvätta Shivas öron och tassar fick jag veta, man känner sig dålig när man får kritik men va tusan, man lär ju sig hela tiden utav sina misstag. Nu skall jag lära mig hur man tvättar öron och tassar helt enkelt.

Givetvis har jag tvättat dem innan men inte tillräckligt tydligen. Så det skall jag absolut bli super duper mycket bättre på, vill göra allt för att Shiva skall ha det bra.

Har ju kört en gång i veckan, men det räcker inte, jobbigt att vara ny hundägare men man lär sig hela tiden utav sina misstag. Jag skall göra det som en procedur varje kväll innan vi går och lägger oss, tass och öronkoll!

Skall nog försöka komma på någon kurs eller så om det.

Nej nu skall jag ta fram grönsåpa och tvätta Shivas tassar :)

Nu har jag betalat in till Svenska kennelklubbens vetrinäravdelning, så resultatet snart kommer upp på hunddata så jag kan skicka iväg ansökan.

Mycket betalningar denna veckan men vad gör man inte för sin underbara lilla 4-benta snutta....

Kram på er mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0