Är så glad att jag har dig!

Jag är så tacksam att jag träffade dig för 6 årsedan, jag behöver inte nämna dig vid namn för jag vet att du vet att du är den bästa vän jag någonsin haft. Du har aldrig sviktit mig även ifall vi ibland kan tänka otroligt olika i en massa situationer.


Hoppas du vet att du är en utav dem få människorna jag verkligen kan vara mig själv med, din familj välkomnar mig som mig egen familj, hemma hos er finns det alltid en talrik på middagsbordet för mig, det gör mig så glad!


Är otroligt glad att jag har dig, du och jag är i lite olika stadier i livet just nu även ifall vi är lika gamla men det kommer vi klara!

Skulle vilja få mer tid att träffa dig, men jag har en kamp mot klockan, den tickar för fort i mitt liv, jag har så många måsten i mitt liv, men skall börja prioritera och då kommer du vara först på min prioritetslista.

Du är en fantastisk vän, hoppas du vet det!

Kram Linda


Kommentarer
Postat av: AnnaLisa

<3

2009-06-15 @ 17:27:32
URL: http://annalisaochx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0