Dagens tankeställare!

Respekt och omtanke är ord som seglar runt i mitt huvud, ALLT idagens samhälle handlar om MIG,JAG, JAG SKALL HA, DU SKALL GE MIG och så skall man givetvis inte behöva något själv för då är det synd om den där MIG, vart håller samhället på att ta vägen egentligen??

Suck säger jag bara.

Ett råd, kolla hur din nära vänn mår och om h*n behöver hjälp med något, fråga hur det är och vad h*n skall göra i veckan. Var rädd om dem som står er nära,tänk inte hela tiden JAG; JAG , JAG. Något viktigt jag också tycker är, när du ställer upp för folk och dem inte ställer uppp tillbaka så FRÅGA, Varför gör du inte samma för mig??

Japps detta var dagens tankeställare till er alla!!


//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0