torsda

Idag har jag jobbat 06:45-16:00 assegt men som jag alltid säger, pengar e pengar gött o ha:) Skall nog inhandla mig en tv efter löning, vad tror ni om den idén?

Efter jobbet cycklade jag hem och beklagade mig inför mina familjemedlemar om hur synd det är om mig som måste jobba HAHAHHAHAHA....imorn jobbar jag också 06:45-16:00, sen blire hemåt för party fix, skall bli gööörskoooj!!!

Idag har jag varit på muflokalen och träffat lite trevligt folk, jag tog faktiskt Shiva med mig, hon var så lugn och snäll så. Dock hade jag glömt ta med mig hundmat så jag gick ner till Sibylla och köpte köttbullar, så shivas middag blev en köttbulletallrik, riktig lyx hahaha....Hon klagade inte i alla fall:)

Nu skall jag sooooooova......


Kraaaaaaaaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0