hej och hå!

Hej hej:)

Det bidde inte så mycket update igår eftersom jag som vanligt hade 3 miljoner andra saker för mig hahaha...Igår förmiddag träffade jag min underbara barndomskompis Tea och hennes lilla 3 veckors bebis Sarah, det var helt otroligt roligt och fantastiskt att träffa både Tea och Sarah, jag höll Sarah, fick mata henne med flaska, gissa om man inte sjäv blev sugen på en bebis hahaha! Men icke sa nice jag skall allt vänta några år. Tea och jag hade mycket att prata om.




Tea och lilla Sarah:)

Efter besöket hos Tea så tog jag en promenad med Shiva och sen gick och jobbade. När jag slutade jobba kom min älskade pojkvän och mötte mig, blev jätteglad att han kom, så låg och pratade länge med honom innan vi somnade också.

Gårdagens diabetesproblem:

Bytte ju nål och allt möjligt på morgonen och efter jag och Tea fikat så tjuter pumpen "Ocklusion upptäckt doserar ej", jag primar om, det går bra en stund sedan larmar den IGEN och säger RING SERVICE och ett alarmnummer, det visade sig att det var stopp i min nya nål. Som tur var skulle jag ju ändå hem ifrån Tea precis. Men gud vad trött man blir av sådana saker.


Idag har jag jobbat 07:00-14:30 och nu skall jag slappa heeeeela dagen är verkligen astrött...

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0