Sluta regna

Hejsan hejsan!
Hoppas allt är bra med er, jag mår faktiskt väldigt mycket bättre nu, så det är ju skönt!

Gick till skolan sedan och hade projekt och företagande och ledarskaps läxförhör, läxförhöret tror jag att jag blev godkänd på men jag vet inte vi får se helt enkelt!

Nu skall jag gå ut med Shiva i regnet, det måste göras hon måste få motioneras och stimuleras annars kan man inte ha hund så det är bara och bita i det sura äpplet o ta på sig regn jackan för en mysig promenad med min underbara lilla Shiva!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du har fått en utmärkelse i min blogg :)

2009-01-20 @ 21:29:53
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0