klockan är mycket..

Nu är klockan aldeles för mycket och jag skall sova, det som är avklarat idag är:

1. Svenska arbetet är färdigt
2. Engelska bok uppgiften är under kontroll
3. Många arbetsansökningar är ute.
4. Körkorts kursen är gjord
5. Möte med diabetesföreningen

Härligt!

Svenska redovisningen blir imorn, sedan är den kursen helt färdig! Jag hoppas verkligen starkt att jag kan få ett MVG där, hade varit så jäkla härligt, men vi får se vad läraren tycker om det sista arbetet.

Engelska bokuppgiften, fy sjutton vad svårt engelska C är, men jag har gett mig f*n på att jag skall greja den kursen tänkte gå på extra timmen på engelskan för att få hjälp innan inlämningen som är på torsdag klockan 10:00.

Har sökt arbete som bara den, på cafér, restauranger, äldreboende och affärer. Håll tummarna att någon är villig att ge mig ett sommararbete.

Körkorts introduktionen är gjord, skall betala och boka körlektioner imorn! skall gå på bengtssonstrafikskola (www.bengtssonstrafikskola.se)

Möte med diabetesföreningen, håll koll på bloggen för imorn kommer lite info om mitt arbete i diabetesföreningen!

Nu skall Lindis sova:)

Kram och godnatt!!

//Lindisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0