Fantastiskt!

Precis såhär skall en dag vara, vaknade tidigt och tog en promenad i skogen med Shiva, blodsocker på 12.2 men men...Redovisade och lämnade in på engelska C lektionen, är nöjd över min insatts där.Sedan åkte jag och AnnaLisa till Buffé och käkade lunch eftersom skolans lunch inte lockade ett dugg...En supermysig lunch med bästisen kan inte bli fel så det var perfekt! Sedan sprang jag snabbt och lämnade 3 böcker jag lånat på bibloteket, skönt att jag lämnat dem i tid så det inte blir en massa man får betala!! Efter bibloteksbesöket brummade jag och Ansa vidare till datorkunskapen, där skulle vi göra någon reklam sak med tabeller, det gick bra och jag blev faktiskt ganska nöjd, kanske lägger upp den på bloggen så ni får kolla!

Efter datorkunskapen tog jag cyckeln hem och väl hemma var jag väll i 30 minuter kanske innan susann kom med sin hund, då släppte vi hundarna i min trädgård, jäklans vad roligt våra vovvar hade! Sedan tog vi en promenad på cirka 20 minuter och nu sitter jag här rosig om kinderna efter promenaden och på ett fantastiskt humör!!!

Ikväll skall jag vara barnvakt sedan blire chill framför tv:n!!

Kramar från Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0