Engelska C plugg

Hejsan hoppsan alla glada!

Själv är jag dock inte så glad sitter här med en engelska C uppgift som skall vara inlämnad på torsdag, fy sjutton vad svårt detta är. Man skall ha läst en engelskbok och jag har valt boken Daisy Miller, antagligen är det alldeles för svår engelska för mig eller så är inte boken så attraktiv:), det svåra är när man skall skriva bokrecensionen fy sjutton vad svårt det kommer bli, kommer bli många sena nätter fram till Torsdag kan jag ju lova...

Imorgon börjar jag på körskola, wihooo!!skall bli så jäkla skönt att sätta igång, tog ju ett tag hade egentligen velat haft det isamband med min 18 årsdag men men thats life!

Blodsocker på 12.2, blir fasiken alltid högt  när jag sitter och pluggar eller e lite irriterad över något...som jag e nu:)..

Ha det toppen och sov så gått alla ni som skall gå o lägga er=)

KRAM LINDA

Kommentarer
Postat av: Amanda Lahti

hoppas att det går bra! engelska C tycker jag själv är en väldigt tidskrävande kurs!

2009-01-12 @ 20:53:56
URL: http://amandalahti.blogg.se/
Postat av: Maria

Engelska C verkar svårt :S kommer att ha det snart i gymnasiet, går sista terminen i 9an nu. Några tips? :P

2009-01-12 @ 20:54:17
URL: http://soloma.blogg.se/
Postat av: sandra

Nej fy! Engelska C, det måste vara as svårt.. sen är det ju olika från person till person

Men men Lycka till iaf! :)

2009-01-12 @ 21:09:30
URL: http://sandriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0