Barngruppen

Hejsan alla bloggläsare:)
Hoppas det är bra med er, själv börjar jag känna mig lite halvseg gick och la mig halv tre och gick upp klockan 8 så kan det också gå till:)

Nu tänkte jag berätta något nytt och spännande för er:
Imorgon så sätter Kungsbacka DiabetesFörenings barngrupp igång efter jul uppehållet. Barnen är mellan 2-10 år och syftet med barngruppen är att barnen med diabetes skall få träffas och bara vara barn, annars träffas man ju ofta bara på sjukhuset lite snabbt i väntrummet, om man ens gör det! Barnen får träffas och göra roliga saker ihop som att pyssla,dansa,sjunga,leka,spela spel you name it! Medens föräldrarna sitter i ett annat rum och diskuterar allt ifrån blodsocker kurvor till insulinsorter, det är också viktigt!

Alla syskon är välkomna i barngruppen också!

Är du intresserad skriv en blogg komentar eller ett email=) [email protected]

BARNGRUPPEN ÄR PÅ TORÅSSKOLAN I VALLDA KLOCKAN 18-19 VARJE MÅNDAG!

Kram Linda

Kommentarer
Postat av: Camilla

Va kul! Riktigt kul kan jag tänka de är för barnen och föräldrarna! Verkligen bra! Om jag varit liten eller förälder till ett barn med diabetes och bott nära kungsbacka hade jag lugnt kommit varje måndag! hehe ;P

2009-01-18 @ 17:55:37
URL: http://wwww.camilladiabetes.blogg.se/
Postat av: Familjen Persson

Hej!



Kul att det startar upp igen. Hoppas din julledighet varit bra och uppvilande. Vi vill gärna vara med, med alla 4 (5) barn. Idag kommer vi dock inte för både jag och Henrik är förkylda och har feber, men förhoppningsvis ses vi nästa måndag...



/Jennie

2009-01-19 @ 09:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0