17.4

Shiiit vad trött jag blir på denna jävla sjukdomen ibland alltså, sitter här och pluggar till engelska C bokrecensionen, tycker det åär svåt därför är jag mycket mer koncentrerad och fokuserad, när jag började plugga låg blodsockret på 12 och nu ligger det på 17, det blir mer och mer svårt att plugga och göra ett bra resultat när man har ett blodsocker som hela tiden svänger. Egentligen borde detta tas upp någonstans, är inte rättvist att jag inte kan plugga som alla andra, nehe nu skall jag hålla mig till mitt motto, Jag bestämmer över diabetesen diabetesen bestämmer INTE över mig!!

Sorry för detta rga inlägg var tvungen att skriva av mig lite!!

Går segt i engelska pluggandet för er som ville veta:)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Dennis

17.4? Jag brukar ha värden över 25 utan att ens känna av det :/

2009-01-14 @ 21:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0