Tankar från Linda en tidig morgon:)

Idag var det tidig uppgång för att gå till körskolan, var väldigt nära på att ringa in m ig sjuk men samtidigt vore det en kostnad på 450 kronor rätt i sjön så tack men nej tack hehe:P

Snart skall jag och Shiva bege oss till göteborg där vi skall möta upp pojkvänn/husse där skall vi vara idag tills imorgon för då är det hundskola igen;)!

Jag har en liten liten tanke om ett roligt projekt jag skulle vilja göra, projektet kommer handla om att samla in pengar till diabetesforskning, Man samlar ihop kanske 10-15 människor som är intresserade utav att hjälpa till och då startar vi upp en massiv loppmarknad, alla som är med på loppisen tar med sig saker dem vill bli av med och så säljs dessa sakerna + att vi har fiskedam och ansiktsmålning för alla barn samt livetslöv och sötis försäljning, fatta vad vi skulle kunna tjäna in pengar till diabetesforskningen för allt skulle givetvis gå till diabetesforskning. Det känns verkligen som man vill dra sitt strå till stacken och hjälpa till att samla ihop pengar för får vi mer pengar så blir chansen större att forskningen kan göra mer och snabbare framsteg!

Vad tror ni om den idén? Går den att genomföra? vem skulle administrera allt detta?jag? hmm....

Mycket att tänka på men dte kan bli ett oerhört roligt projekt!!!


KRAM LINDA

Kommentarer
Postat av: Camilla

En kanon idé ju! Låter kul! Skulle gärna varit med där men jag bor ju så långt ifrån. :(



Kram till Lindis!

2009-02-13 @ 11:28:30
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/
Postat av: Anna

tycker det låter som en supper bra ide :D

man skulle även kunna sälja lotter.

2009-02-13 @ 14:04:01
URL: http://diabetes.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0