Insulin krångel

Hej hej!

Nått knäppt är det med min pump, varje gång jag tar insulin gör det skiiiiiit ont och typ svider aj aj aj, vad är det som är fel? Jag har prövat att byta insulin,byta nål! Vad mer kan man göra? såhär ont skall det inte göra?

Idag började dagen med att jag och Rickard gick upp klockan 8 för att äta frukost, Shiva var tooksprallig och ville upp med en gång men hon e ganska lätt att muta haha, om man tar upp henne i sängen vid kudden och klappar henne så går det allt att få sova en kvart till hahaha min lilla bebis:).

Sedan skutsade Rickard mig till körskolan där jag träffade lärare Björn, han var grymt bra och jag kom ganska mycket framåt i körningen han kryssade allt i ett godkänt, sedan pratade jag med kontoristen och skulle boka in mig på teorin men den var givetvis full så jag får börja nästa onsdag...

Nu är det datorkunskap...

Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0