Grillning

Asså ibland bara ÄLSKAR jag att umgås med min familj, sitter just nu med familjen och grillar korv i våran öppna spis, helmysig känsla måste jag säga!

Idag har jag hunnit med:
* En känning imorse, då jag behövde hjälp för att få fram mat, blodsocker på 2.9
*skola, projekt och företagande (arbetet inlämnat, good work!), Engelska C jobbigt och svårt, Religion B föreläsning hängde inte med så jättemycket dock men men..
* Hem och laga mat ( köttfärsås och spagetti)
* Ut med Shiva på en 50 minutare i skogen, görmysigt, bara hon och jag i skogen!
 * korvgrillning med la familia MYS!

Kram på er ha en mysig kväll!

//Linda 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Synd inte vi bor nära varandra. hade varit kul med en diabetes kompis som också har hund och är ute och promenerar. Hade varit underbart!

2009-02-05 @ 22:18:01
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0