Godmorning:)

Godmorgon alla bloggläsare!

Hoppas ni har haft en bra morgon, precis som jag har eftersom jag inte börjar skolan förän 13:20 idag, wihooo! Igår var en jobbig dag, som jag skrivit innan så skulle ju diabetesbarngruppen på studiebesök på brandstationen idag, ringde igår bara för att få kolla läget om man skulle förbereda barnen på något speciellt sätt tex inte springa över den röda linjen jaa ni vet.. Då säger brandmannen - Neej sjutton vi kan inte ta emot er imorgon vi måste åka ut på en viktig övning, fy sjutton vad misslyckad jag kännde mig, dem har ju haft mitt nummer hela tiden och jag bokade ju i början på Januari, ingen som kunde ringa mig nej nej...Så då fick jag snällt ringa runt till alla och ställa in brandkårsbesöket, sjutton vad besvikna många blev ( jag med).

Igår var det en kille här på besök som skall hjälpa oss att gå ut med hundarna när alla jobbar och är i skolan, görskönt! Han hette Sebastianoch verkade jättebra med hundar...

Diabeetes och skola föreläsningen kommer att bli av, men man kan ju inte skvallra så mycket förän medlemarna är informerade hihi:)

Nu skall jag gå ut på en 50 minutare med hundarna, skönt det med:)

Kram Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0