Barngrupp

Hej hej!

Idag har det varit barngrupp, tanken var ifrån början att en ballerina skulle komma och dansa för oss och samtidigt lära barnen att dansa. Allt var planerat och fixat i minsta detalj, dock hände en liten incident idag så jag inte kunnde genomföra min geniala plan, ballerinans barn blev sjukt och hon kunnde inte komma!!! typiskt min vanliga otur..Efter mycket tänkande och många telefonsamtal till vänner som jag tror skulle kunna hjälpa mig hålla i ett danspass så kommer jag på att ringa fantastiska Anna på medborgarskolan i Kungsbacka, Anna hjälper mig att ordna en danslärare, tuuuusan vad tacksam och glad jag blev!! Från att ha varit helt förtvivlad kännde jag mig faktiskt ganska glad när det bar iväg till barngruppen.

Barngruppen blev super lyckad, barnen hade kul och då värmde det i hela kroppen!

Blodsocker och stress är ingen bra kombination, blodsockret går nämligen låååångt upp i taket av för mycket stress, som ni förstår blev det en väldigt väldigt stressad situation när jag inte kunnde få ballerinan till barngruppen, gick med all säkerhet upp till 25, ville inte ens kolla blodsockret...

Så kära diabetiker kan ni stressa av så gör det, diabetesen blir väldigt mycket värre utav stress.

Motion avklarad idag:
*Promenad med Shiva 30 minuter.
* 12 minuter på cross trainern
* 7 situps

Shiva promenaden skämms jag verkligen för, men har inte hunnit ta ut henne mer pga barngruppen men givetvis har mamma varit ute och gått med henne så hon har allt fått motion det är väll mer jag som inte fått tillräcklig motion:)


KRAM PÅ ER NU SKALL JAG OCH SHIVA KOLLA PÅ KVARTERET SKATAN AVSNITT TILLS VI SOMNAR -hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0