Hej och dagens update!

Hej och hå :)

Idag har det varit jobbdag 07-16, sedan kom jag hem och som tur var hade mamma ordnat mat (vilken tur jag har va??:) så jag fick maten serverat på bordet direkt när jag kom, trött och grinig men mammas köttgrotta och potatis gjorde susen!!

Jag är nog en utav dem få som fortfarande vid 18 års ålder har en mamma som varje dag lagar hemmalagad middag, riktig lyx tycker jag!

Har hunnit med en promenad med hundarna också, en riktigt långis : - ) Mysigt!

Jag undrar hur du har det...

Kram på er!

 

Kommentarer
Postat av: anna-lena baeknertz

Hej

tycker du att det är lyxit att få lagad mat varje dag? Vad ska vi ha i morgon?

Puss Mamma

2009-08-03 @ 23:19:04
Postat av: mamma irene

T var superhög i går kväll fick 3 E extra o var som du beskrev en dag otörstlig .. drack o drack... kollade kl 5 i morse fortfarande 17,5 så in med 1,5 E i en sovande unge.. gud vad jag önskar att ni slapp diabetesen....

2009-08-04 @ 08:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0