Tillbaks från helgens äventyr..

Nu är klockan 22:30 jag är sååååå trött just nu, helgen har varit jätterolig och bestått av en massa skoj. Vi började med att träffas på centralen alla ungdomsledare där Jonna fick vara chafför upp till lysestrand där lägret va.

Vi gjorde ett stopp på vägen och handlade lite samt käkade på mcdonalds, gött gött!!

Väl på lägergården så började vi fixa lite med bord till maten, fixade fram tillräckligt med stolar osv...Sen så va lägret igång och deltagarna började droppa in. Lägerupplägget var samma som förra helgen.

Haft en görskoj helg, jag märker verkligen hur stor betydelse det är för mig att träffa andra diabetiker,diabetesfamiljer för att bearbeta det jag har varit med om i diabetesen och ungdomsledarna för det jag är med om och för en gång skull se andra personer ta blodsocker och insulin, där är det för en gång skull jagsom är en i mängden och dem andra utan diabetes är udda haha...   :)

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0